مانتو مجلسی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

اگر می‌خواهید خیلی به قد کوتاه، چاقی یا پاهای بلند شما زیاد توجه نشود، مانتو مجلسی یقه هفت انتخاب کنید. اگر مانتو مجلسی شما یقه هفتی داشته باشد، توجهات به بالاتنه شما معطوف می‌شود و کمتر دچار این استرس می‌شود که ممکن است قد، وزن، یا پاهای شما توی چشم بیاید.

دامن مانتو مجلسی تا بالای زانو

حتی اگر خیلی هم کوتاه قد نیستید، بهتر است دامن مانتو مجلسی شما، بالای زانو قرار بگیرد. در این صورت قد شما متناسب و درست دیده می‌شود. در این صورت همان قدر که نگاه از میان تنه شما کنده می‌شود و به پاهای شما جذب می‌شود. در این حالت هم می‌توانید با خیال راحت از این مانتو مجلسی در مهمانی استفاده کنید.

مانتو مجلسی با خطوط و طرح‌های عمودی

این مانتو مجلسی باعث می‌شود که اگر قد کوتاهی دارید، کمی بلندقدتر دیده شوید. یا اگر چاق هستید، کمی متناسب تر به نظر برسید. اما اگر بلندقد هستید، برای مهمانی شب مانتو مجلسی با خطوط عمودی نپوشید که شما را بسیار بلندقدتر نشان خواهد داد.

مانتو مجلسی...
ما را در سایت مانتو مجلسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا majlesi02 بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 13:46

مانتو مجلسی یکی از لباس‌های مهم زنانه است. خانم‌ها اگر در خرید مانتو رسمی زیاد دقت نکنند، حتماً در خرید مانتو مجلسی دقت می‌کنند. زیرا اکثر انها قصد دارند مانتو مجلسی را در مهمانی‌های مهم بپوشند. مانتو مجلسی را به عنوان لباس شب هم نام می‌برند. اگر می‌خواهید در یک مهمانی بدرخشید، بهتر است از این توصیه‌ها در مورد مانتو مجلسی استفاده کنید.

مانتو مجلسی متناسب با پوست

پوست شما در انتخاب مانتو مجلسی مناسب تاثیر زیادی دارد. ممکن است یک مانتو مجلسی بنفش به یک خانم با پوست روشن بیاید. اما شما که پوست سبزه ای دارید با پوشیدن این مانتو مجلسی از دید بقیه بیافتید. در انتخاب مانتو مجلسی سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تعدیل کند. یعنی اگر خیلی سفید هستید به سمت مانتو مجلسی تیره بروید و اگر خیلی سبزه هستید، مانتو مجلسی روشن انتخاب کنید. در این حالت، هماهنگی بین مانتو مجلسی و پوست شما ایجاد می‌شود.

مانتو مجلسی متناسب

یکی از بهترین کارهایی که هر خانم در هنگام خرید مانتو مجلسی می‌کند این است که مانتو مجلسی هم اندازه خود را پیدا کند. هماهنگی و تناسب خیلی بهتر از لاغر به نظر رسیدن است. مانتو مجلسی تنگ نه تنها شما را بد جلوه می‌دهد، بلکه حسابی به اندام درونی شما مانند قلب و دستگاه گوارش شما فشار وارد می‌کند.

بهترین راه این است که مانتو مجلسی متناسب با خود اتنخاب کنید تا به نظر برسد که اندام مناسبی دارید. حتی اگر کمی خجالتی هستید از مانتو مجلسی گشاد  استفاده نکنید که اندام شما را ده برابر بدتر نشان خواهد داد.

مانتو مجلسی...
ما را در سایت مانتو مجلسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا majlesi02 بازدید : 157 تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 13:46